הרשמה לשנת הפעילות תשע"ז

שתפו

חברים והורים יקרים,

ערכת הרשמה לשנה הבאה כוללת את הקבוצות להתפתחות חברתית, החוגים והפעילויות השונות המתוכננות לשנת תשע"ז. עבודה רבה נעשתה בחשיבה ותכנון הערכה והתכנית השנתית לטובת קידום ילדינו והאנשים המיוחדים המגיעים אלינו.
נכון להיום מתקיימות 8 קבוצות חברתיות בגילאים שונים המונות כ-80 חברים המגיעים בקביעות לעבודת התפתחות פעם בשבוע. רובם משתתפים בנוסף בחוגים ובפעילויות פתוחות שונות ומגוונות במהלך כל השנה. מעבר לכך, מגיעים למרכז עוד עשרות אנשים לאירועים ופעילויות, לטיולים ולסדנאות.
במהלך החודשים האחרונים, מתוך חזון השותפות שלנו עם החברים במרכז, חולקו שאלוני שביעות רצון לחברי הקבוצות החברתיות במטרה ללמוד על עצמנו ולפתח את גישת העבודה. השאלונים הנם אנונימיים, כך שהחברים הרגישו חופשיים לכתוב את רצונותיהם, טענותיהם ובקשותיהם. תהליך מילוי השאלונים ולמידתם היה מרגש לכולנו – לחברים ולצוות (גם הצוות היה שותף במילוי אנונימי של השאלון). בקרוב יישלחו שאלוני שביעות רצון גם לכם – ההורים.
לאורך כל השנים, מהקמתו של הבית, ברור לי כי בניית החזון והעשייה תלויים ברצונותיהם וצורכיהם של החברים, בנוסף למקצועיות שלנו. מבחינתי, הם היודעים היטב את נתיב ההתקדמות לעצמם. השאלונים פתחו בפנינו ערוצים נוספים להתפתחות והתרחבות. תודה לכל החברים והצוות על כך!
קבוצות חדשות נפתחות בשנה הבאה: קבוצת תמיכה והעצמה לאחים ואחיות ("אחים שקופים"), קבוצה לאיכות חיים לאנשים בגילאי 40+ וקבוצה לנוער בגילאי 12+. בנוסף, ולפי בקשות החברים, שינינו את פעילויות מוצ"ש. "הבית של רונית" נמצא בתנועה מתמדת לשיפור והתרחבות.
השנה נמשיך לעבוד עם חברי הקבוצות החברתיות בפרויקט המיניות (הממומן כולו מתרומות), וכן נמשיך להעניק מלגות חברתיות למשפחות מעוטות יכולת. חשוב לציין, כי עד כה חולקו כ-485,000 ₪ לאנשים שידם אינם משגת תשלום מלא של העלות. עבורי זו גאווה גדולה להשאיר את דלתנו פתוחה לכל אדם באשר הוא.
כחלק מהתרחבות החזון, התחלנו לעבוד על פרויקט תעסוקה. אני רוצה לקוות שהשנה, הבאה עלינו לטובה, נוכל להציע לחברי הבית להיות שותפים בתעסוקה מיטיבה, איכותית ומכובדת. בימים אלה נבנית תכנית הכשרה לתעסוקה, כמו גם התעסוקה עצמה. שותפים לפרויקט זה אנשי עסקים, יזמים וחברת השמה.
כמו כן, תיפתח השנה קבוצה לעבודה ייחודית עבורכם – ההורים.
מצורפת ערכת ההרשמה לשנה הבאה. חשוב לציין כי שותפים להגשמת החזון, לעשייה ולמפעל החיים עבור ילדינו הצוות המופלא שלנו, המונה כיום כ-68 אנשים, ידידי הארגון (למעלה מ-100 מלאכים) ואתם – החברים המיוחדים והאהובים שלנו ובני משפחותיכם.

אני מאחלת לכולנו שנה של צמיחה והתפתחות בדרך של עשייה משותפת למען עולם טוב יותר!
באהבה רבה,
רונית

לערכת ההרשמה המלאה כנסו לכאן

מאמרים נוספים

אנשים עם מוגבלות ומלחמת חרבות ברזל