הטיפול שבניחוח – ארומתרפיה בסדנאות אוגוסט 2022

שתפו

סדנאות אוגוסט כבר סגורות ומוכנות, וכמו בכל שנה, בחודש החם ביותר של הקיץ הפעילות השיגרתית שלנו יוצאת לפגרה, ובמקומה הבאנו לכם סדנאות נהדרות, כדי להישאר מחוברים, למלא את הזמן ולהפיג את החום.

אחת הסדנאות היא סדנת ארומתרפיה "ניחוח בקופסא". ארומתרפיה היא שימוש בשמנים אתריים למטרת ריפוי, זאת אומרת, שימוש בחוש הריח שלנו על מנת לרפא בעיות בריאותיות שונות.

מה זה שמנים אתריים? אלו שמנים המופקים מצמחים, לפעמים משורשים או מפרחים, או מהזרעים של הצמח, שיש בהם חומרים פעילים המשפיעים על בריאותנו הפיזית והנפשית.

השיטה של שימוש בשמנים אתריים לריפוי הגיעה מהמזרח, סין והודו, אבל גם במצרים העתיקה השתמשו בשמנים, והשימוש בהם נעשה בכמה צורות:

  • הדפה באוויר, על ידי הרחה של השמנים, או על ידי מבער עם מים שמפיץ את הריח של השמנים באוויר
  • עיסוי שסופג את השמן והפעולות שלו בגוף
  • מריחה על איזורים ספציפיים בגוף
  • הוספה לאמבטיות מים
  • קומפרסים בעיקר בשימוש על מקומות ספציפים שנפגעו כמו מכות
  • בליעה

השמנים האתריים נחשבים על ידי הארומתרפיה כבעלי תכונות ייחודיות היכולים לעזור בפעילות נגד חיידקים או פטריות, הם יכולים לחטא ולהיות אנטי דלקתיים, ובעלי יכולת אנטי ויראלית 

שמנים אתריים ידועים – שמן הלבנדר שיש בו החומר הפעיל לינלול שגורם להרגעה, שמן עץ התה שמשמש נגד הצטננות או שיעול ולריפוי פצעים, שמן הטימין שעוזר לשיעול וליחה, או שמן המנטה שעוזר להורדת חום ועוד.

רוצים לשמוע עוד על שימוש בשמנים צמחיים לצרכי הרגעה וריפוי? בואו לסדנת ניחוח בקופסא – נכיר, נריח, ונמרח, נלמד על כל מה שעוזר לגופנו, לשמחה, לקשר שלנו ועוד. כל משתתף יכין מוצר המותאם לו באופן אישי.

לעוד פרטים, צרו קשר עם המשרד.

מאמרים נוספים

אנשים עם מוגבלות ומלחמת חרבות ברזל