סתיו ויום הולדת

שתפו

הבלוג שלי – אוקטובר 2014

חברים יקרים ללבי,
שוב הגיע הסתיו. שוב עברה שנה. שוב הזדקנתי בעוד שנה והנה אנחנו כאן. השמיים מציירים את העולם בעננים והצבעים משתנים. הבוקר והערב קרירים ונעימים. הירוק עמוק יותר.
ככה הוא הסתיו ואני, אולי בגלל שנולדתי בחודש זה, מחכה כל השנה לחודש אוקטובר.

ובכלל, יש לי קטע מוזר עם ימי הולדת. אני מכבדת את היום הזה שנולדתי, ושנולד כל אחד שאני מכירה והוא יום חשוב ומשמעותי מאוד עבורי. בקיצור – חודש של חגיגה פנימית.
חזרנו לעבודה מלאה ותחילת השנה כבר מאחורינו. הכול כאן במרכז שלנו רוחש וגועש, כמו קן של דבורים חרוצות ומרוצות מהחיים. חלקנו, כולל אני, חזרנו מחופשה בחו"ל והנשמה מלאה בתשוקה לעוד שנה בנוכחותכם המופלאה.
השנה יש לנו כמה פרויקטים חשובים – על שניים מהם אני כבר יכולה לספר לכם:
הפרויקט הראשון הוא הפקת סרט תדמית חדש על "הבית של רונית". אנשי קולנוע וטלוויזיה וגם אנשי פרסום ויחסי ציבור התנדבו לעזור לנו בכך. הסרט הקיים באתר שלנו נעשה לפני שש שנים והגיע הזמן לסרט חדש. כשנתחיל בצילומים כולכם תדעו, כיוון שחלקכם יהיה שותף בצילומים.
הפרויקט השני הוא משלחות חו"ל השנה. נתחיל לעבוד סביב נושא זה בחודשיים הקרובים.
פרויקטים נוספים נמצאים בימים אלה בדיון שלנו ושל ועדת הפיתוח של העמותה, וברגע שיהיה אפשר איידע אתכם בנושאים. אני רק יכולה להבטיח שהולכת להיות לנו שנה עשירה ומפתיעה.
יותר ויותר חברים מעורבים בעשייה הכוללת של המרכז, וזה משמח אותי מאוד. השותפות בינינו מעשירה את חיי כולנו ומעצימה כל אחד מכם באופן אישי, ואין יותר טוב מזה. אין לי ספק כי בעתיד נוסיף להתערבב בעשייתנו המשותפת, כי זה המקום של כולנו, הבית של כולנו, העתיד והחיים שלנו.
לסיום אני רוצה לאחל לכולנו שנה מדהימה שתפתח לנו עוד ועוד חדרים ופינות בתוך הלב, שתאפשר לנו לצמוח ולגדול לתוך עולם שבו שלום, אחדות ואהבה הם לא רק מילים, אלא הווייה של חיים אמיתיים.
אנחנו שגרירים של אהבה, וכך נישאר לנצח.
שלכם תמיד,
רונית

מאמרים נוספים