חלומות לעתיד

שתפו

הבלוג שלי – נובמבר 2014

חברים יקרים שלי,
לפעמים, תוך כדי ניהול שוטף של ה"בית של רונית" אני מוצאת את עצמי בתוך תקופה מרגשת במיוחד, כזו שסוחפת אותי לתוך עשייה יוצאת דופן, לא ממש שגרתית שהיא קצת מחוץ לדברים השוטפים ו"הרגילים" שאני עוסקת בהם יום-יום, שנה-שנה.
עכשיו זו תקופה כזו: מרגשת, סוחפת, פותחת לי ערוצים נוספים מכל הכוונים ומכוונת את הכול לעשייה מבורכת.

בתקופה כזו הראש הקטן שלי מלא רעיונות, אני נוטה לחלום גדול ורחב ומרגישה איך החזון מתרחב וגדל מצד אחד, ומתהדק ומזדקק מצד שני. אני מאוד אוהבת תקופות כאלה ולמרות השעות המרובות של העשייה והעבודה, אני מרגישה איך כל תא בגוף שלי מתמלא.

בתקופות כאלה אני פוגשת אנשים שעשו דרך כמוני ושחייהם פגשו חזון גדול ומיוחד, כמו הגב' חניתה רודמן – ד"ר כבוד שייסדה את "אנוש" והגב' טובה גלר (אשתו של זאב גלר, ז"ל). את שתיהן פגשתי השבוע לשמחתי הרבה והן מקור השראה גדול עבורי באנושיותן, בחוכמתן ובעשייה שלהן בעולם. זה כל כך מרגש אותי שהגעתי לנקודה, בה אני יכולה לחלוק את עשייתי עם נשים כמותן.
בימים האחרונים אני נמצאת במרכז שלנו גם בערבים ופוגשת אתכם שם, גם בימים שאין לי קבוצות להנחיה. קשה לתאר במילים איזה כייף להגיע לשם ולראות אתכם, את הצוות והמתנדבים, וכמה המפגש בין כולנו מרגש – כל פעם מחדש. השבוע, כשהגעתי ערב אחד למרכז, פגשתי את אחת החברות בכניסה למרכז ותוך כדי שאנחנו מתחבקות, היא מתרחקת ממני, מסתכלת עלי ואומרת: "איך זה שאת מחייכת כל הזמן? איך את עושה את זה?", ובלי לחשוב פעמיים – הנה התשובה שיצאה ממני:
"את מכירה עוד מישהו שמגיע כל יום לעבודה ומת על המקום ועל האנשים שהוא פוגש בה? אני כל כך אוהבת את המקום הזה ואת כל האנשים שכאן, אז איך אני לא אחייך?" עניתי לה.
אחר-כך, כשחשבתי על התשובה האוטומטית שעניתי לה, הבנתי כמה זכיתי. זו מתנה עצומה, אתם לא חושבים? כל בוקר וכל ערב אני מגיעה לעבודה שלי – המרכז שלנו – שאני כל כך אוהבת ופוגשת אתכם – שאתם האנשים הכי יקרים בעולם עבורי ואת הצוות והמתנדבים שלנו, שעליהם אני חושבת דברים שחושבים על מלאכים בלבד. מדהים. מדהים. מדהים.
אני יודעת שלא תמיד יש תקופות כאלה, אבל את התקופה הזו אני מחזיקה חזק, רוצה שהיא תימשך עוד ועוד ורוצה לקוות שדברים רבים ייצאו לטובתנו כולנו מתוך התקופה הזו.
ברגע שהחלומות שלי הופכים למציאות אני תמיד מעדכנת אתכם. אז תתכוננו, כי יש לא מעט דברים חלומיים שעומדים בפתח חיינו המשותפים.
בימים אלה התחלנו את העבודה סביב משלחות חו"ל שלנו השנה. אין ספק שכל שנה אנחנו מצליחים לבנות טיולים מרתקים ומעצימים יותר ויותר. אני מניחה שתוך חודשיים-שלושה (ואולי אפילו לפני כן) נפרסם את הטיולים.
שלושת החוגים החדשים הנהדרים שלנו התחילו: דרמה-תיאטרון, "מי אני" והמרחב המוזיקלי. הצטרפה אל הצוות שלנו ענת שחר שמנחה את החוג "מי אני". איזה דברים נהדרים שהחבר'ה עושים איתה וכמה היא נהדרת. ביחד איתה שני מתנדבים מקסימים. כל החוגים החדשים נראים מבטיחים ומעשירים.
שמרו על עצמכם אהובים שלי ותיהנו ממזג האוויר הנהדר שיש לנו בארץ היפה שלנו, שכל יום נראית יותר יפה בירוק ובפריחות.
שיהיה לנו חורף חמים, נעים, עשיר ומלא באהבה.
שלכם לעד,
רונית

מאמרים נוספים