שנה חדשה בפתח

תמונה קבוצתית

שתפו

הבלוג שלי – אוגוסט 2014

חברים יקרים שלי,
סוף סוף חזרנו לעבודה עם געגועים רבים בלב. הרגעים שאנחנו נפגשים שוב, אחרי החופש, הם רגעים מרגשים ביותר. כשאני אתכם כאן במרכז – אני מרגישה בבית. כמה טוב לראותכם שוב – שמחים, מאושרים ומתרגשים להיות כאן ביחד שוב.
המרכז שלנו נראה יפה, נקי ומחודש – כפי שאנחנו דואגים שהוא יהיה בתחילת כל שנת פעילות חדשה, וזה פשוט תענוג להיות כאן.


דווקא בתקופה של החופש נפלה על כולנו המלחמה שהדירה שינה מעינינו ומלאה את לב כולנו בדאגה. אני רוצה לקוות, יחד אתכם, שיבוא על כולנו השלום – בעולם ובלב והלוואי שאנחנו, בעולם הקטן שלנו, נצליח לשלוח החוצה ולהכניס פנימה אהבה גדולה.
התחלנו את שנת הפעילות החדשה עם חברים חדשים שהצטרפו אלינו, שלושה חוגים חדשים מתחילים בחודש הבא: דרמה ותיאטרון, מסע מוזיקאלי וסדנת "מי אני" לבניית עצמי ומחקר על חיי. אני ממליצה בחום להגיע למפגשי התנסות שיפורסמו בקרוב.
פסטיבל אקומוגלי ייערך השנה (נדחה בגלל המלחמה) ביום חמישי 28/8 – נגיע כולנו לחגוג את תחילת השנה לזכרו של מוגלי ז"ל שלנו ולתחילת שנת פעילות נוספת, במעמד ראש העיר וכל קהילת הבית. חשוב לזכור שזהו האירוע החשוב ביותר שלנו.
השנה יש לי כמה הפתעות בשבילכם. תהייה לנו שנה מלאה בהופעות תרבות ובהרבה פעילויות מיוחדות. כמובן שאעדכן את כולכם, רק רציתי שתדעו ותתכוננו לשנה נהדרת.
זוהי תחילתה של השנה הרביעית במרכז שלנו בכפר סבא. מרגש אותי שחלקכם נמצאים איתנו מתחילת הדרך לפני חמש-שש שנים. כל כך הרבה דברים אנחנו עוברים יחד במסע החיים המשותפים שלנו, בהתפתחות המשותפת שלנו, בבניית עולם שכולו אהבה וקבלה. זה לגמרי לא מובן מאליו. אני לא מכירה אף מקום כמו שלנו שיכול להצהיר בגאווה, ולא בצניעות על כך.
ועדת פיתוח מתחילה לעבוד השנה ותעסוק בפיתוח פרויקטים מיוחדים וחשובים למען כולנו. תפקידה של הוועדה היא לפתח את המקום על ידי פרויקטים שיעזרו לכולנו להתקדם לעולם מלא ועשיר יותר.
לאחרונה דיברתי עם חברים במרכז על שגרה והרגלים. מהי שגרת חיים? האם השגרה עוזרת לנו לחיות חיים תקינים ובריאים? מה קורה לנו כשאנחנו יוצאים מהשגרה? חלק מהחברים סיפרו לי שהם מרגישים תלושים ועצובים כשהם יוצאים מהשגרה. לצאת מהשגרה מבלבל אותם. אישית, אני לגמרי מסכימה עם זה.
חלק משמעותי מאוד בעבודה שאנו עושים כאן, היא ליצור שגרה והרגלים חברתיים ואישיים. בכל פעם שאנחנו יוצאים לחופשה וחוזרים לשגרת המרכז, חברים מדווחים על קושי בזמן שלא היו כאן.
השנה נכניס לנושאים שנעבוד בהם בקבוצות את הנושא הזה. נלמד איך לסדר לנו שגרת חופשים, ננסה להבין יחד את משמעותם של שינויים בתוך חיינו – לטוב ולרע.
עוד מעט שוב יתחילו החגים ונצא לחופש. ככה זה במהלך כל שנה בחיינו, ועלינו ללמוד להיות בשני המצבים האלה – בשגרה ובחופשה.
אני מאחלת לכולנו שנה נהדרת, פורייה, עשירה ומלאה, וגם – חגים וחופשות טובים ונעימים.
באהבה גדולה, רונית

מאמרים נוספים